Merhabalar herkese,
Hamileliğin 6-7. Haftasından itibaren karnımda tüylenme oldu ve beni çok rahatsız ediyor. Ağda yapmalı mıyım yapmamalı mıyım bilemiyorum. Yaz aylarında olduğumuz için evde bile sporcu sütyeniyle gezerdim şimdi onu bile giyemiyorum kendimi kötü hissediyorum.
Benim gibi olan var mıdır acaba??