Eftelya-129 beyin cerrahisi nöroloji oluyor o yüzden yönlendirmişti bunun için bir şey yapmadım valla kendiliğinden hafifledi bende hep böyle gidecek diye çok korkmuştum hatta 35. Haftama kadar hep masa başında çalıştım ondan da bel fıtığı olmuştum sizi en iyi doktor bilgilendirir gerçekten çok kötü bir ağrı Allah yardımcınız olsun