Alpello ben çamaşır vs hiç bir şey yıkayamıyordum temiz biz el sabunu dâhi herşey kokuyor du şuan 38+2 banyi vs yıkarken deterjanı yemek istiyorum 😅 o kadar güzel lezzetli geliyor ki Matik kokusu sıvı deterjan kokusu 😅 keşke yenecek bir şey olsa diyorum özellikle pörçöz markasının mavi olanı banyo için miş miş 😅😅