Kızlar bugün iğnenin vurduğum günden itibaren 15 gün igne günü saymazsak 14 gün oluyor sabah ilk idrarla yapacaktım sonra adetım geçsın yapmıyım dedim sonra ikindi vaktı dayanamadım yaptım ama kocaman negatif kasık alt karın ağrı çok var belki bu sefer vardır dedim ama negatif çıktı artık umudu mu kesmelıyım 15 günden sonra pozitif gören oldu mu lütfen yardımcı olun çok üzülüyorum artık niye olmuyo 3 yumurtam vardı bırınden biri tutar umudum çoktu ama yok bişey 😔😔 