Insallah kizceme 9 agustosta kavusuyorum 38+2de riskli gebelikti 20 haftadan beri erken dogum riskiyle cok sükür bu günleri görebildik su azligi kalpte aritmi akcigerde sıvı plesentada direnc gebelik sekeri kan pihtilasmasi neleri atlattik kizcemle kavusmamiz güzel olacak insallah rahat bir nefes alabilir miyim artik cok duygusalim 🥲