Kızlaar 🌝 32. Haftamdayım bugün kontrolüm vardı bebişin kilosu 1650 gr olmuş 29. Haftada gitmiştim en son 1228 gr dı doktor gelişim geriliği yok dedi ama beslemeni arttır dedi gün içinde kahvaltıdan sonra öğlen ikindi gibi yemek değil de kuruyemiş meyve süt yoğurt gibi şeyler çok tüketiyorum akşam yemeğimi de yiyorum sonra yine meyve vs atıştırıyorum ama öğlen de yemek yemem lazım sanırım bunlar yerine 🥲 sizin bu haftalarda 1600 1700 gr olupta 40. Hafta 3 kilo doğuranınız var mı ? Yani bebeğim bu haftalarda az az alıyor doğuma kadar böyle mi devam eder zayıf mı doğar kafaya taktım 🥲