Kızlar yarın doktora gitmeyi düşünüyorum normalde 12.haftada rutin kontrolüm vardı. Ama 1-2 hafta bekliyim öyle gideyim bi kereden cinsiyeti de söyler dedim. Eşim de yarın gidelim diyor. Sizce yarın cinsiyeti söyler mi çünkü araya 1 ay hatta daha fazla zaman girebilir. Sizler kaçıncı haftada öğrendiniz?