Merhaba kızlar.Bugun doktora gittim 37. Haftam bebeğin kilosu 2.700 çıktı bide doktor sağ üst bacakta kemik kısalığı var dedi.Başına gelen var mı? Detaylıda böyle birşey çıkmamıştı bu haftaya kadar böyle birşey hiç söylenmedi.Bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim..