bebeimibeklerken33 hiççç alakası yok bence. Ben 5 ay mide bulantısı yaşadım tatlıdan tiksinmiştim ağzıma sürmezdim şekerim çıktı. Arkadaşım ilk günden beri sürekli hem paketli hem normal tatlı yerdi kaşık kaşık çikolata yerdi şekeri çıkmadı😂 bu arada bende hiç bir belirti yoktu , ailemde şeker hastası da yok, bebeğimin gelişimi ve suyu da normaldi. Çıktı işte çıktı mı çıkıyor 😂