Emel5805 Kardelenlinam Larissa ne ya 😂ya Allah aşkına çocuklara güzel isim koyun ileride okulda alay konusu oluyor
zmrkrblt Polyana12 benim de kizim olacak hayirlisiyla saglikla gelsinler rabbim yardım etsin LARİN düşünüyoruz SU MAVİ LAVİN ADA DEREN
Emel5805 Kardelenlinam zaten koymam Lassa gibi o ne yaa🤦 çocukları rezil ediyorsinuz isimm koyacağız diye
Kardelenlinam Emel5805 yaa size nee size zorla koyun diyen yok post sahibi değilsiniz saçma sapan yorumlarınızı da kendinize saklayın.
Booksandcats Bizim bebiş kız olsaydı Süreyya ya da Tomris koyacaktık 🙈 anneannemin adı da Suay onu da koyabilirdim
Deletedmom_115 Polyana12 benim kızımın adı beste eğer Buda kız olsaydı defne koyacaktım ama oğluşum oluyor size de o sıra araştırdığım isimleri yazayım -lisa -Defne -mislina Dilay -Parla -Nil