Hafizenurcskn Kızlar açlık kan şekerim hep 75 in altında çıkıyor doktor şeker yükleme testi yapalım dedi ama ben kararsız kaldım benim gibi şekeri hep düşük çıkan şeker yükleme testi yaptıran varmış neler yaşadınız ?