Merhabalar 25+5 teyim şeker yüklemesi yaptırıp yaptırmak istemediğimi sordu doktorum bende yaptırmak istemediğimi söyledim şeker ölçüm cihazı ile 1 hafta açlık ve tokluk bakmamı söyledi sabah ve öğlen ölçtüm 16:30 gibi ara öğün yaptım kaç saat sonra akşam açlık ölçmem lazım?