cananalacam Busrarefkac evet 300 tl aldı 1 tane de ücretsiz gitme hakkı tanıyorlar bi ödeyip bi ödemiyorsun yani güzelim 🌸
Hande4626 Kızlar ben 37.haftaya girdim ve doktorum beni nstye hiç göndermedi, kendisi perinatolog acaba o yüzden mi?
Gizem-kara2334 İkici hamileliğim sezeryan olucam bu yüzden özel hastaneye deli paralar vermek hiç uygun bulmuyorum ben
Gizem-kara2334 Ki devlet Hastanesi’nde de sizin ve bebeğinizin sağlığınıza önem veriliyor bu benim fikrim tabi aalalhim sağlıklı bir şekilde kucaklarimiza almayı nasip etsin bebeklerimizi