Yumicupi Kanda demirim düşük çıkınca doktor gynoferrol yazmış günde 2 kez ama içinde folik asit de var multivitamin kullandığımı da söylemiştim onun içinde de var günde 3 kez folik asit almış olucam fazla değil mi 🤔
Tugba220 Yumicupi banada öyle verilmişti doktor değiştirdim sonradan oda bu fazla olur folik asit zehirlenmesi olur üç günde bir al bu demiri dedi. Her biri farklı bişey söylüyor bende anlamadım
babysmomy Yumicupi bende sırf bu yüzden demir ilacını değiştirmiştim feramat kullanmaya başladım sadece demir var içinde
Drfatma Yumicupi fazla değil ben de o şekilde kullanıyorum , fazlası zaten idrar ile atılıyor zarar vermiyor
Yumicupi yokusbebek ilk defa gittiğim bir doktordu pek konuşan biri de değildi emin olamadım bir acaba duymadı mı diye, teşekkür ederim 🤗
gizmolatapia Folik asit suda cozunen bir vitamin ve depolanmiyor fazlasi idrarla atilir, yine de iciniz rahat etmiyorsa doktorunuzdan folik asit icermeyen demir hapi isteyebilirsiniz.
Yumicupi gizmolatapia şimdi sordum doktor bir arkadaşıma günde 3 sefer fazla gelir folik asit dedi, folik asitsiz alıcam içime sinmedi böyle
Drfatma Yumicupi ben de doktorum fakat arkadaşınızın yorumu yanlış geldi açıkçası içinde az miktarda var zaten folbioldeki gibi yüksek miktar değil
Enfal_06 Yumicupi kullandığım kan ilacında belirli bi miktar folik asite var zaten içerik olarak tam gyno Ferro sanol baya kullandım demirim düşük olduğu için doktor değiştirdi şimdi ki kullandığımin içinde de folik asit var demir ilacında ki folik asit miktari az olur
Yumicupi Multivitaminde 400 demir ilacında 350 var günde 1100 mcg ediyor ya ondan tereddüt ettim açıkçası