İlk haftalarda girdim doktora danışarak ama çıktıktan sonra ıslak kalma dedi öylede yaptım sorun yaşamadım genellikle havuza girmeyi çok önermiyor doktorlar enfeksiyon riski yüksek diye denizde bir sakınca yok ıslak kalmamaya dikkat ederseniz bir sorun yaşamazsınız