Ogretmen_17 Progestan kullanıyorum ama onunla alakası yoktur sanırım. Peçeteye sarı bi akıntı geldi sümüksü şekilde. Tedirgin oldum. Yarın sabah sağlık ocağına gideceğim. Benzer durum yaşayan var mı
Aslaninannesi_ Bizde bugün 10.haftaya girdik eğer fitil olarak kullanıyorsan normal bendede 2 günde bir geliyor fitil olarak kullanıyorum bende 1 haftadır ve dediğin akıntı oluyor
Ogretmen_17 Aslaninannesi_ serapersoy1 progestan sonrası beyaz parça parça ya da su gibi akıntı geliyordu böyle sümüksü ilk kez oluyor. Korktum biraz. Yarın bi enfeksiyon tahlili vereyim diyorum