motherbaby_ Kızların kanımda enfeksiyon çıktı bugün ki kontrollerde nedir neyin nesidir bilemedim yarın kadın dogum doktoru görücek ama başına gelen varmı içim rhaat degil size sormak istedim
Minikprensinannesiiiii motherbaby_ bende de vardı canım hem kanda hem idrarda bir gün hastanede yattım sabaha kadar serum verdiler biraz onun üzerine düzeldim ama yine idrar yolu enfeksiyonu var galiba çünkü yanmam başladı
motherbaby_ Minikprensinannesiiiii evet idrar da da var ya saglık ocagaına napıcaz diyorum bişey demiyolar yarın doktorum bi görsün olmadı özele gidiyorum yatış felan demeye bilir doktorum para dökmeyelim diye ugraşıyo Allah razı olsun devlete gitmek zorunda kalırım öyle olursa
Reyhan_19 motherbaby_ benim vardı canım geçen hafta çıktı 4 günlük bi ilaç verdi ve atlattım için rahat olsun korkma
motherbaby_ Reyhan_19 bende bir belirti de yok şok oldum o yüzden bide hamile olmasam bişey de degil ilk kez başıma geldi