Masalnuray123 spinal anestezi ile mi oldunuZ? Ben de 2.doğumumu mecburen sezaryen oldum , doktor spinal yapmak istedi fakat normal doğum için sancılarım çok sıklaştığı için belimden iğne yapabilmeleri için oturacağım o yüzden genel olmak zorunda kaldım. İlk başlarda dikiş yerinde ağrı oluyor falan kolay değil ama ben hiç sırtta falan dayanılmaz bir ağrı yaşamadım. Yani hamileliğimde ki kadar ağrıyor sırtım. Ama burada okuduğum kadarıyla spinal olanların daha şiddetli oluyormuş