Bana kalsa eşimden başka kimseyi istemiyorum. Sezeryan olcak anesteziyoloji etkisi fln geçerken sefil gibi görünüyorum yanda idrar torbası sallanıyor ağrılar başlıyor. Tek derdim bebek olmalı kalabalık hiç istemiyorum ama ilk defa memlekette doğum yapacağım. Kayinvalidemler gelmek ister. Annemler anlar da.