Tugbacim34 @Ummuarbc baskı yaptıkça ağrım çoğalıyor bide garibimin yeri daraldıkça bana baskı yapıyor umarım kolay şekilde atlatırım şu süreci
Tugbacim34 @ferhpnar muhtemelen bayağı sancı çekmişsindr 🥹 kurtulmuşsunuz ama Allah analı babalı büyütsün
ferhpnar Tugbacim34 aşağıdan çıkacak gibi oluyordu son zamanlarda alttan ittiriyordum geri 🤣 şimdi 35+0 ım bekliyoruz daha
Username35 36 haftalığım benimde baş aşağı geliş ve artık yürümeye korkuyorum alttan ağrım bar birde doktor ağrılarım var diye açıklık var mı diye baktı çatı muayenesi etti iyice korkuyorum
Retjza Oğlum 20li haftalarda baş aşağı döndü ve her muayeneye gittiğimde baş gelişti, 41+3te doğdu. Bazı anlar sanki baskı hissiyle birden bire çıkacakmış gibi geliyor biliyorum ama bir sorun teşkil etmiyor endişe etmeyin ❤️
myavocado Tugbacim34 neden korkuyorsunuz dönmesi normal zaten, benimki 28′lerde döndü, 36+3′üz şimdi ne diye erken doğsun
sacmalamakizim Tugbacim34 Benim kızım hep baş gelişti, ama doktor korkulacak bir şey olduğunu söylemedi, hatta normal dedi yani bence stres yapmayın.
Fatma96 Tugbacim34 başından beri başı aşagıda şuan 34 haftadayım umarım hayırlısıyla 40 haftaları bulmadan saglıcakla gelir 🥹🤲🏻
gktgmom Tugbacim34 benim 29. Haftamda da baş gelişti ama öyle erken doğum riskinden bahsetmedi doktorum şimdi 35 haftalık olduk yarın kontrolümüz var inşallah yer değiştirmemiştir 🥲