Ummumuhammed Nurak benimde 1/50 çıktı fetal DNA testi yaptırdım sonucu bekliyorum inşallah temiz çıkar 🤲 size de doktorlar muhtelemen ya fetal dna ya da amniyosentez onercekler inşallah bebeklerimiz sağlıklıdır
yokusbebek Nurak Yaşınız ileri mı? Ense kalinligi kaçtı? Fetal DNA yaptırın bence durumunuz varsa. %99.9 doğru sonuç çıkıyormuş. İnşallah hiçbir sıkıntınız yoktur. İçinizi ferah tutun 🌸💕
Nurak yokusbebek 30 yaşındayım canım ikinci gebeliğim ilk kızımda hiçbir şey yok Allah’a şükür ense kalınlığı 1.00 mm yazıyor ikili testte nuchal transluceny yazan yerse eğer
yokusbebek Nurak Evet o ense kalınlığı ve iyi bence değeri. Ama tabi burun kemiği de onemli bir bulgu. Tabi böyle olup çok sağlıklı doğan bir sürü cocukta duyduk. İmkanınız varsa fetal DNA yaptırın, içiniz rahat etsin 🙏🏼
Nurak yokusbebek yaptıracağım canım Trabzon KTÜ eğitim ve araştırma hastanesi ücretsiz yapıyormuş riskli gebeliklerde