Anne8- Selamlar 34. Haftadayım fakat 30 haftadan sonra fark ettiğim belkide daha öncesinde vardı ama göbek değilim dışarı çıktığı için ben anca o haftalarda fark ettim siyah birşey var pislik gibi desem pislik değil çünkü o tarz bişey olsa her duşta yıkıyorum temizliyorum elimle iyice ovaliyorum mutlaka çıkardı tırnağımla çekmeyi denemiştim bir keresinde sanki göbekten içerden bir sancı hissettim ve sancı duyunca korktum geri çektim elimi bir daha da hiç çekip almaya yeltenmedim bu normal birşey mi sizlerde de varmı ya da çekip alsam bir zararı olur mu acaba göbek bağıyla alakalı birşey mi bilemiyorum bilenler yardımcı olursa sevinirim 🌼
Ekince Anne8- ay ı şey bende de vardı. Hiç ellemedim, doğumdan sonra geçti. Bence dokunma doktora gidince sorarsın
Minikmercimek_ Anne8- bende de çıktı cânım ben gibi bişey değişik birde göbek deligim kahverengi oldu 🧐 gogusumde de var et beni gibi bişiler cıktı arada koparıyorum😁
132025 Anne8- bende de oluyo çekince geliyo biraz araya girdiği için sanki içerde bişey oluyomuş gibi geliyo çekince
Fasulyelendikk Anne8- canım hamilelikte böyle seyler oluyor benim de göğüs tarafımda göbeğimde et benine benzer ufak tefek seyler cıktı daha öncede yoktu doğumdan sonra düşmesini umuyorum bende
Ozlemmkk Anne8- merhaba, benim de hamileliğimde tarifinizdeki gibi siyah bir şey çıktı göbek deliğimin sol tarafında, ben de biraz oynadım kir gibi göründü gözüme ancak öyle bir şey değil sanırım ben çıktı hamilelik süresinde et benlerim çoğaldı zaten