Meltnc15 Kızlar 22+3 haftalik hamileyim, oğlumuz olcak. Ama hiç bir isim içime sinmiyor. İsim önerisi alabilir miyim? Ama tek isim iki isim sevmiyoruz. Eşim Ayaz, Rüzgar,Poyraz,Çınar birini seç diyor bana ☺️☺️
yysmnn Meltnc15 benim oğlumun adı yiğit emir, şimdi bir oğlum daha olacak Allah nasip ederse bununda batuhan koyucaz☺️