Kesinlikle gümüş kapak der geçerim benim göğüs uçlarım kopacak derecede yara oldular bebeklerim küveze girdiği için emziremedim makinayla biraz fazla yüklenince çok kötü oldum gidip mecburen aldım ve keşke alıp hastane çantama koysaymısım dedim bi saatte acımı dindirdi atletim göğsüme deyince bile elektrik çarpıyor sanıyordum