Rumeysa_01 Merhaba kızlar adetime 4 gün var bugün 2 tane freely marka erken gebelik testi ve artımed kaset test yaptım 5,6 dk.icersinde silik çizgi çıktı 3 nde de sizce gebelik var mıdır bu markalar yanıltıyor olabilir mi 🙄
Rumeysa_01 Fyz_a geçen ay da böyle silik çıkmıştı çok heyecanlanmistim kan verdiğimde yoktu hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻
mmedinestlms Rumeysa_01 benimde öyle gözüküyordu bat 8 gösteriyor du bugün kan verdim beta hcg 77 çıktı aklında soru işareti kalmasın kan vermelisin inşallah vardır sende de 🤗💐
Rumeysa_01 Yaprak- insallah vardır kaç kere yanılttı beni testler yine mi yaniltiyor acaba diye düşünüyordum
mmedinestlms Rumeysa_01 benim de vardı ben dayanamayıp test yaptım 6 gün önceden çıktı 😄😄 bugün de kan verdim ama benim ki daha çok yeni olduğu için çarşamba günü Bir daha kan vereceğim değer yükseliyor mu diye bakacağım
mmedinestlms Rumeysa_01 prodoctor alıp denemelisin ben bi önceki adetimde artı Med ve days doctor ile denedim pozitif çıkarmıştı kan verdim negatif bu ay da çoğunlukla prodoctor ile yaptım hepsi pozitif oldu days doctor eşim almış onda da negatif gösterdi
Rumeysa_01 mmedinestlms eczanelerde bulamadım o testten awox aldım bı kaç gün sonra onla yapacağım bide