mommyaa Merhaba anlayan var mı acaba daha doktor kontrolüme iki hafta var geçen hafta kan vermiştim 20. Haftadayım şuan Demir 88 Ferritin 74,5 yazıyor enabız sonuçlarda. Düşük mü yoksa normal mi?
dem34 mommyaa iyi benim demirim 10çıktı ona rağmen doktorum ilaç vermedi sınır 11 88 çıkmış gayet iyi
Gmom Normal zaten düşük ya da yüksek olunca e nabızda kırmızı görünür. Sonuçların yanında referans aralığı da yazar o şekilde anlayabilirsiniz.