myangelson Ayeme çok aşırı bir çizgi gözüküyor ama kan verin. Bu ara testlerde çok yalancı pozitif olayları oluyor üzülmemek adına kan verin umarım gerçek pozitiftir 🧡
Gizem1992 Ayeme adetim 2 gün geçmişti aynı böyleydı testim 3 gün sonra tekrar yaptım daha belirgin çizgi gördüm 🙂
Ayeme Ayden6 sanırım 1 hafta önce beta baktırmıştım yoktu grip oldum eşime hastaneye gidelim dedi hamilesin galiba gitmeyelim yüzünde farklı birşey var dedi sabah test yaptık bu çıktı ☺
Ayeme myangelson Bir kaç gün sonra vermeyi düşündüm kanı acıkcası çok ümit etmek istemiyorum ama bir yanımda istiyor yakın zamanda düşük yaşamıştım inşallah pozitif çıkar 🍀
myangelson Ayeme elinizde test varsa 1-2 gün sonra tekrar da yapabilirsiniz varsa eğer koyulaşma olur testte. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻
Pinar6161 Ayeme düşükten sonra ilişki yasağı olmadı mı acaba ? Bende dün düsük yaptım ara vermek istemiyorum ama herkes 3 ay beklemek gerek falan diyor. Bu arada umarım pozitiftir hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 🌸
Ssmdk Ayeme normal şartlarda idrar testinde daha geç öğrenilir. Kan testiyle daha net öğrenebilirsiniz
Ssmdk Reglinize çok olduğu için kaset testte gözükme olasılığı düşük olsa da imkansız değil. Yine de ya bir erken gebelik testi yapmanız ya da beta vermeniz daha sağlıklı olur. İnşallah vardır 🙏🏻
Ayeme Hatice4136 tabiki yanılma payları var kızımda bundan öğrenmiştim 2.gebeliğimdede bu tarz bi çizgi çıkmıştı şimdi gene çıkınca kararsız kaldım varmı ypk mu
Hatice4136 Ayeme dediğim gibi balım net bişey diyemem ama gözüküyor fakat benim hep pozitif çıkıp kanda negatif oluyor 🥲 inşallah senin vardır