Beyzanur_1919 Kızlar merhaba süpürge alıcam da kullandığınız memnun kaldığınız önerebileceğiniz markaları bekliyorum yardımcı olursanız çok sevinirim marka olarak philips düşünüyorum
Hulo2105 Beyzanur_1919 bende de philips var memnunumm annemde arnica var o da memnun sessiz daha onunki ben alalı 4 sene oldu şimdi neler çıkmıştır 😂
Busssx Beyzanur_1919 Dyson her zaman önerim acayip iyi bir çekim gücü olan olmayan tozu alıyor Philips maraton da kullanıyorum bu arada ama günlük için dyson başka 🤝
Cosimaniehaus Beyzanur_1919 şarjlı düşünmüyorsanız. Philips power pro city kullanıyorum. Boyutu küçük toz haznesi standart büyüklükte gayet memnunum. Anneme de almıştım o da memnun. Fiyatı da uygun.
Booksandcats Öğrenci evimde Arnica Tesla kullanıyordum 7 sene oldu alalı 1 kere filtrelerini değiştirdim hala ilk günki gibi güzel çekiyor. Geçen ekimde de Dyson Gen5 almıştım 4 kedimiz var evin bütün tozu tüyü bitti diyebilirim ikisinden de çok memnunum.
Civciv53 Beyzanur_1919 bütçeniz varsa bir kere dyson alın bir daha başka süpürge istemeyeceksiniz. Ben kablolu kullanıyorum ama şimdi alıcak olsam kablosuzda alabilirdim. Tüm aile dyson kullanıyoruz çokta memnunuz onunla süpürdün mü paspas yapmana bile gerek yokcasına süpürüyor mübarek