Arife360 Eylülde doğum yapacağım , tuzla devlet hastanesinde eşim yanımda refakatçi olarak kalabilir mi ? Başka kimse yok etrafımda devlet hastanelerinde buna izin verilir mi ? Refakatçinin kadın olması şart mı ?
Mavi_dnz34 Arife360 evet canım kadın doğum servisi olduğu için eşleri kabul etmiyorlar mahremiyetten dolayı
dem34 Arife360 merhaba hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz Bir de sezeryanla olacak normal doğumu benim bu ikinci gebeliğim de ben de devlette düşünüyorum sezeryan doğum olunca gittiğimiz doktor mu giriyor merak ediyorum yoksa başka herhangi bir doktor mu bir bilginiz var mı
Arife360 dem34 Belfin nur arıcı diye bi doktor var ona gidiyorum , gayet memnunum ☺️ Benimde ikinci gebeliğim ve sezeryan olacağım
Arife360 dem34 Sezeryan planlı olduğu için düzenli gittiğiniz doktor girer büyük ihtimalle fakat normal doğumda acilde kim varsa o girer doğuma
dem34 Arife360 Tuzla devlette mi ben onun adını hiç duymadım benim gittiğim doktorun adı Ezgi er daha henüz bir kere gittim
Sumeyye-Emre Arife360 ben o doktordan hiç memnun kalmadım ilk ulturason için ona gitmiştim eşimde görebilirmi dedim resmen beni azarladı burası özel değil dedi bi daha da gitmedim ama devamlı olarak Nurhayat dertli hocaya gidiyorum çok iyi Allah razı olsun
dem34 Arife360 ilk gebeliğim sezeryan ikinci de sezeryan olur diye düşünüyorum sizin doktorunuz kimdi
dem34 Arife360 sizin sezaryen ya kontrole gittiğiniz doktor mu olacak gününü o mu verdi ve benim henüz var daha 11 haftalık gebeyim ben de devlette istiyorum özel çok pahalı olmuş çünkü o yüzden ben de arayış içerisindeyim
Arife360 dem34 daha net bir tarih vermedi ama biraz konuştuk ve gününü birlikte ayarlarız ben yaptırıcam doğumu demişti yani bi doktora gidin ve düzenli gidin 😊
Sumeyyecee Arife360 ben şimdi baktım tekrar MHRS den randevu alamıyorum neden acaba . Tuzla devlet hastanesi ve doktorlari çıkmıyor ne yapmam lazim
Arife360 Sumeyye-Emre bilemiyorum ben çok memnunum daha önce de bi kist ameliyatım oldu ve o yaptı ilgilendi herşeyle ☺️Öncesinde de sonrasında da bi sıkıntı yaşamadım 😌
Sumeyye-Emre Asilkaselg ben devamlı olarak tuzlaya gidiyorum doktorum Nurhayat dertli çok iyi doktor her gitmemde ulturason kağıdı veriyo çok ilgili doktorum
1Ali Sumeyye-Emre doğumdan sonra odalarda kaç kişi kalıyormuş acaba bilginiz var mı temizliği vs nasılmış
Sumeyyecee Sumeyye-Emre ben şimdi MHRS den baktim randevu alamiyorum bu dediğiniz doktorlara . Nasıl alabilirim