Hicran57 valla tam olarak sebebini bilmiyorum fikrimce söyleyeceğim 34. Haftada dogum yaptım oglumu küveze girdi solunum sıkıntısı yaşadı halada etkisi sürüyor. Büyük ihtimalle anne karnında tutmaya çalışıyorlar biraz daha. Progestanıda şuanki hamileligimde fitil olarak kullandım düşük tehlikesine karşın. 38. Haftayı tamamlarsa çok daha iyi olur bebegeniz💜