RedFlower bebeğim gerçekten çok gazliydi , geceleri çığlık atarak bacaklarını karnına çekerek ağlıyordu, sab simplex diye bir gaz damlası var günde 4 defa onar damla şeklinde veriliyor. Damlanın yarisina kadar kullandım hiçbir değişiklik olmadı, günde 40 damla vücuduna giriyor ve içeriğinde bir sürü kimyasal var içim de rahat etmemişti. Eşime birisi tavsiye etmiş, bebeğin içmiyor olması büyük oranda içimi rahatlattı, ilk denedigimiz gün o kadar rahat uyudu, gazını o kadar rahat çıkardı ki. 3,5 aylık olacağız ben hâlâ günde 3-4 defa sürüyorum çok rahatlıyor. Bence denemelisiniz , bebekten bebeğe fark eder mi bilmiyorum ama gaz sorununu gidermezse bile masaj yağı olarak kullanırsınız kokusu da çok güzel. Bir de rezene için, bebeğe de 1-2 çay kaşığı verin. Süt , dondurma ve sütlü tatlılar (sütlaç, muhallebi, puding vs. ) çok gaz yapıyor bebeğe. Ben yediğim zaman hemen bebişte sancı yapıyor.
Bir de bebişi sol kolunuza yüzüstü yatırıp sağ elinizle sırtını ovalayıp minik minik sırtına vurabilirsiniz, poposunu çok hafifçe daire şeklinde oynatabilirsiniz o pozisyonda çok rahat ediyorlar, gazını hemen cikarıyorlar.