Merhabalar hanımlar,
Cuma günü regl olmam gerekti olmadım bugünle beraber 3 gün gecikmiş oldu normalde de reglim gün ve saat şaşırtmazdı yani. Ve reglimden 3-4 gün önce başlamıştı ki günde 1-2 defa tuvalete gittiğimde hafif böyle tırnak üstü kadar kahverengi leke geliyordu. geçtiğimiz 2 gün de devam etti. Bugün de regl olmayınca bende dayanamadım sabah test yaptım pozitif çıktı. Doktora gittik kan aldı beta 113 çıktı ve dün gece de karın ağrısyla uyandım ki tuvalete gittim peçetede biraz kırmızı leke gördüm. Doktor da progestan başladı ve çarşamba tekrar çağırdı. Gebeliğe böyle bir başlangıç yapıp sonrasında güzel devam eden var mı? Aksi gibi biz birde dün adalara gittik ve ben bisiklete bindim. Doktor belki gece olan kırmızı lekeyi zorlanmaya bağlı olabilir dedi ve çarşamba tekrar gel dedi işte.