ngksu bi arkadaşım daha yeni yaptırdı 40 çıktıgında öyle 6 ay falan beklemedi emekleme vs olmadıgı için cabuk geçiyormuş ilk gün bir huysuzluk oldu oda kısa sürdü geçti dedi hemende iyileşmiş bende öyle düşünüyorum inş nasipse . Fiyat bilmiyorum ama bölgesel uyuşturuyorlar sanırım tüm anestezi vermiyorlar daha küçükler