Kızlar bu gün eşimle saçma bir şey için baya tartıştık ben beslenmeme dikkat ediyorum doktorum da bana işte beslenme düzenin abur cubur ağırlıklı olmasın gazlı içecekler falan ama arada yemekte sorun yok arada kola bile içebilirsin dedi ben de canım Türk kahvesi çekti baş ağrıma da iyi gelir diye yaptım içtim eşim de bebeği öldürmüşüm gibi dikkatsizlikle suçladı aşırı tepkiler verdi sizce bir kahveden bir şey olmuş mudur beni bu strese soktu ki bence bu kahveden daha zararlı bu gün 10 haftalık oldum