Booksandcats Kızlar merhaba doktora en son 33+0da gittim 36+0da tekrar gel görüşelim dedi ama yıllık izne çıkıyormuş o hafta döndüğünde 37+0 olucam 37de mi gideyim yoksa o izne ayrılmadan önce 35+2 oluyorum o zaman mı gideyim bilemedim 🫠
merimiri Booksandcats bu haftalarda su azalması , kalp ritmi gibi şeyler çok önemli cnm bence riske atma bana da 3 hafta dedi inan bi an önce dolsun istiyorum büyüdükçe bebek riskler artıyor erken giderim geç Gitmem ☺️
cauuv1 Booksandcats 35 te git canım banada böyle cok denk gelmistim hep erken gittim iyiki geldin izne cıkcaktım demişti
Booksandcats @merimiri @cauuv1 @Hulo2105 Teşekkür ederim dediğiniz gibi geç gitmektense erken gitmek iyi olur 🥰