Bende hamilelik döneminde elime kitle gelenlerdenim. 16. Haftamda sağ göğsümde üst kısmında fasulye seklinde sert bi kitle geldi yıkıldım bi an,hemen genel cerrahiye gittim usg çektirdim 10×4 mm intrammaryan lenf nodu var dedi başka bisey çıkmadı brads2 suan 25 haftalık oldum orası hala duruyor geçmedi de doktor önemsiz desede tatmin olamıyorum içim içimi yiyor. Ara ara ağrısı da oluyor. Ya usg çeken doktor gözden kacirdiysa diye korkuyorum. Vesveseli olmak da iğrenç bisey