kızlar sabahtan beri keyfim yok vucudum kırılıyor gibi, öğlen karnkm ağrımaya başladı gece de uyuyamadığım için 2 saat kadar uyumuşum bölük pörçük. Şimdi belimin ve karnımın ağrısı şiddetlendi. afedersiniz sabahtan beri de 5 defa büyük tuvalete çıktım, ishal olmuşum belimin ağrısından yatıyorum sadece bu arada 31+3 haftalığız. Doktora gitsem nat veya alttan muayene yapar mı, erken doğum olmasından korkuyorum..