zgeDenizKaramanAtmaca sımdı söyle son adet tarıhım 18 hazıran 16 temuzda olmam gerektı. Olmadım 2 gün sonra test yaptım pozitif cıktı bırgun sonra yaptım tekrar net bir şekilde cıft cızgı aynı gün kan verdım beta 175 cıktı 2 gün sonra tekrar 408 cıktı 3. Gün sonra 4 gün sonra 2433 cıktı ve en son 1 agustosta yine kan verdım 8144 cıktı acaba adet gecıkmesınden dolayımı yukselme var yoksa gebelıkmı varsa bile hıc belırtım yol hafıf goguslerım agrıyo cokta degıl bulantı bile yok yarın randevum ama hıc inanmıyorum gebe olduguma valah