_Elif1998 Kızlar 12 temmuz’da adetim bitti 2 gün sonra ertesi gün hapı kullandım 5 gün sonra adet oldum şu anda tekrar adet olmak için o 5 günden sonrasını mı hesaplayayım normalde 12 temmuzdakini hesaplarsam bugün yine olmam gerekiyordu
Aylaa123 _Elif1998 12 temmuzu değil bir sonraki adeti saymanız gerekiyor o haplar düzensizlik yapıyor malesef