Eylul11 Kızlar çok heyecanlıyım , 26 ağustosa gün aldık tam 38+4 de doğum olacak . Şu an 35+4 günlüğüz . 3 gün önce kontrolüm vardı her şey çok şükür normal ama belim , sırtım kopuyor 😢 son 21 gün biran önce kavuşmak istiyorum . Sizler nasılsınız ?
Tuba680 Eylul11 bizimde normal görünüyor uygulamaya göre son 20 ama bende hiç yalancı sancı bile yok sezeryan olmak istemiyorum çok stresliyim
Sevcan62 Eylul11 son 7 gün ilerleyen haftalarda daha çok ağrıyacak maalesef belin kaşıkların 🥲 sağlıkla gelsinler 💕
NilsunThmz Eylul11 Bizimde büyük ihtimal 29 ağustosta sezaryen olacak. Yakınmış günlerimiz. Sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah
tgc_kiz6 Eylul11 sağlıkla gelsin inşallah benimde yarın sabah saat 9 da sezeryan heyecan korku hepsi bir arada 😊
Eylul11 Tuba680 Bir önceki benimde normal oldu , son haftalara kadar pek belirti yaşamadım endişelenmeyin
Eylul11 Sevcan62 Ayy çok zor bir süreç daha önce ki hamileliğim hiç böyle değildi , bazen doğuracağım zannediyorum . Ama kontrolde sancı bile yok . Gaz sancımda oluyor karıştırıyorum
Sevcan62 Eylul11 benim ilk gebeliğim sancım oluyor söylüyorum nst de sancı çıkmıyor anlamadım gerçekten zor yürümek istemiyor insan 🥲
Eylul11 Sevcan62 Ben bile ayırt ediyorum havalarına giriyordum fakat doğum ya da gaz sancısımıdır emin olamıyorum 😅 çünkü inanılmaz kötü oluyorum sertleşme , toplanmada oluyor . Özellikle yürümekte zorlanıyorum hemen karnım sertleşip , ağrı oluyor 🤷🏻♀️ Hatta bazen suyum geldi zannediyorum yoğun akıntıdan tahlil yaptırıyorum bir şey çıkmıyor şükür . sağlıcakla gelsinler inşallah
Sevcan62 Eylul11 aynı belirtiler bende de var akıntım da çoğaldı hayırlısıyla gelsinler sağlıklı olsunlar Napalım sona geldik iyi kötü yaşıcaz bir şeyler 🥲
Eylul11 tgc_kiz6 Yaa sanırım sabahına doğum olacağım gece uyuyamam heyecandan 🥹 nasıl kontrol edeceğim kendimi bilmiyorum . Sağlıkla kavuşun bebişinize 💕
Eylul11 Biranneikievlat22 Planlı sezaryen olacaksa doktoruna bağlı olarak gün verebilir tabi ki erken değil
Tugbacim34 @Eylul11 aynıyız seninle bende 28inde düşünüyorum bakalım. Bir hafta sonra tamamen karar vereceğim
Eylul11 Tugbacim34 Hayırlı zamanda gelsin inşallah . Biz doktorumla bu tarihi uygun gördük ☺️ 39 u görmek ya da geçmek istemedim biraz zorlanıyorum
000_gulay Sezeryan yada normal doğum yapacağımıza biz mi karar veriyorum bende hamileyim ikisindende çok korkuyorum bu korku beni mahvedecek siz neyi önerirsiniz 🥲🥹 daha önce hiç doğum yapmadım
Eylul11 000_gulay Sezaryen ya da normal olacağına elbette kişi kendisi karar verebilir . Eğer devlete gidiyorsanız normal şeklinde ilerlenir ve her şey yolunda olduğu sürece sezaryene yönelmezler . Doğum şeklinizle alakalı bir öneride bulunmam doğru olmaz çünkü herkesin hikayesi kendine özgüdür . Benim ilk doğumum normal oldu ben tercihen hakkımda olarak özelde planlı sezaryeni tercih etmek istedim . Sizin için en güzeli hangi şekilde olacaksa öyle olmasını dilerim . Korkmayın ve zamanın akışına bırakın her şeyi 🌸
Tugbacim34 @Eylul11 bende bugün görüştüm ama sen karar ver dedi. Muhtemelen 28 i gibi olacak. İnan bende artık zorlanmaya başladım. Nst de bile tansiyonum düşüyor
Eylul11 Tugbacim34 Her şey yolundaysa sezaryen için beklenilebilir zaten bir sakıncası yok . Doktorum bana uyar mı diye sordu 38+4 de bana uygun geldi kabul ettim ☺️
misscenger Eylul11 Allah kavuştursun en güzel ve sağlıklı şekilde 🤲🏻😌 Güne neye göre karar veriliyor acaba 🤭 Benim ilk gebeligim, sezeryan olacağım ama henüz 27haftaligiz, merak ediyorum. Bir de anestezi türünü de önceden konuştunuz mu acaba?
Eylul11 misscenger normal doğum yapmaya herhangi bir engeli olmayan herkes sonuna kadar bebeğin kendiliğinden gelmesini bekleyebilir . normal doğum yapamayacak bir engel sağlık problemi varsa ya da oluşursa zaten doktor söylüyor . Ama benim kendi tercihim sezaryen bu sebeple özel hastane takipliyim ve planlı sezaryen istediğimi söyledim , doktorum bu tarihleri söyledi bende kabul ettim ☺️ çok teşekkür ederim 🌸