Yasemin-01 İkinci çocuğum sezeyan olacak zaten ama iyi dikiş atan sezeryanda başarılı bir doktor olsun istiyorum var mı bildiğiniz
GrkmDmn Yasemin-01 ilk bebeğimde Gökmen Sukgen’e gittim o zamanlar Metro hastanesi vardı oraya gidiyordum enerjisi çok güzel eli çok hafif harika bir doktor. Ama şuan kliniği var ve estetiğe çok yöneldi bu sebepten Çok yakın arkadaşımın tavsiyesi ile Başkent hastanesi Selçuk Yetkinel ile başladım ikinci bebeğime de 🙏🏻
Badehandekuzey Yasemin-01 hayır ama gitmeye başladıktan sonra çok kişiden duydum herkesin ona gittiğini herkes memnundu
Yasemin-01 GrkmDmn bende ilk bebeğimi orda doğum yaptım ama çok fazla yurtdışına gittiği için gitmek istemedim birde artık rapor yazamıyormuş klinikler
GrkmDmn Yasemin-01 Evet ben de yurt dışı seyehatleri, rapor konusu, estetiğe çok yönelmiş olması sebepleriyle bıraktım. Güzelyalı hastanesinde Kıvılcım hanıma da gittim ama o da aşırı yoğun ve artık iletişimi ezber üzerine. O yüzden ordan da vazgeçtim
Mamiko_2020 4 yıl önce güzelyalı hastanesinde yasemin ilkit doğumumu yaptırmıştı.Kendime çok yakın hissediyordum bi abla teyze gibi.Allah izin verirse ikinciyi düşünüyoruz yine yasemin hanımı düşünüyorum😊
Yasemin-01 GrkmDmn Selçuk bey nasıl bende başkent düşünüyorum birde çalışıyorum istediğim zaman bana rapor konusunda yardımcı olur mu
GrkmDmn Yasemin-01 çok yakın arkadaşımın tavsiyesi ile başladım ben de henüz iki kez görüştük ama enerjisi ve bilgisini beğendim. Ben de çalışanım inanın rapor konusunu henüz soramadım. Tek sıkıntı perşembe günleri sadece seyhan başkentte olması. Tüp bebek merkezinde kışlada oluyormuş diğer günler.
Yasemin-01 GrkmDmn belki orda karşılaşırız bende gitmeyi düşünüyorum arkadaşın doğumu da orda mı yaptı dikişi felan nasıl acaba kimi sezeryandan sonra günlerce ağrısı geçmiyor
GrkmDmn Yasemin-01 evet evet o da sezeryan ve selçuk bey yaptı dikişi vs çok iyi belli belirsiz çabuk da toparlandı.
Yasemin-01 GrkmDmn çok teşekkür ederim çok yardımcı oldun internette ki yorumları da çok iyi birde başkent iyi bir hastane
GrkmDmn Yasemin-01 Rica ederim ne demek. Kesinlikle öyle. Acili çok iyi sürekli muhatap olacağın birisi var. Çok kurumsal temiz bir hastane. Ben de o yüzden tercih ettim umarım sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi de 🙏🏻