Bir tek ben miyim acaba? 30 hafta girdi mi sanki erken doğacak gibi bir moda giriyorum. İlk hamileliğimde de öyleydim 39.2de sezeryanla doğdu.Şimdide 30.haftadayım yine o moddayım 🙄 Belkide rahat hamilelik geçirseydim aklıma gelmezdi ama ilk başlardan kasılmalarım var beni korkutuyor