Gzd5 Kızlar süt karti vermek için aradılar sağlık ocagindan, alan var mı? Kaç tl aldınız tek sefer mi bilgi verir misiniz
Aylaa123 Gzd5 almadım ama alanlardan duydum 300 500 lük birşey bir hamileyken birde doğurunca veriyorlarmıs galiba
Betul-97 Gzd5 450 tl verdiler birde size kağıt veriyorlar siz gidiyorsunuz başvuru yapmaya. Eskiden sağlık ocağı yapıyormuş sonra sistem değişmiş bizzat gitmeniz gerekiyor
biranne__ Gzd5 tek sefer 450 tl yattı 3 gün içinde her markette geçerli nerdeyse yumuşamatıcı, çay vb. Alışverimi yaptım bitirdim çoktan
Gzd5 Aylaa123 ya beni çağırdılar birde kontrol var dedi ben zaten kontrollerime düzenli özele gidiyorum gerek var mı gitmeye sağlık ocagina havalar çok sıcak zorlanıyorum uzak bide
Aylaa123 Gzd5 yani çok bir para değil ama ihtiyacınız varsa alın pazar parası yaparsınız hiç yoktan 😂devlet bizden almaya gelimce alıyor vermeye gelincr 2 kuruş anca veriyor
Gzd5 Aylaa123 hayır taksiyle git gel zaten 200 u gitti. Yazık gerçekten.. alırken alıyor dediğin gibi. Çok komik ya
Betul-97 Fyzz Sağlık Ocağı size bir kağıt veriyor sizde İzmitte sağlık ve sosyal hizmetler dairesine gitmeniz gerekiyor. Sağlık ocağının verdiği kağıt ve kimlikle 2.katta soldaki odadan başvuru yapıyorsunuz
Betul-97 Fyzz Ben öncesinde aldım 32 haftalık filandım o zaman başvurdum. Tek seferlik dediler de buradaki anneler doğumdan 3 ay önce doğumdan 3 ay sonra 2 kere alınıyor dediler bende kartı atmadım 😊😊