Zeyneptasdogen Gelişim geriliği sebebiyle daha fazla kilo almasını desteklemek için neler yiyebilirim? Lütfen yardım edin 🥹🙏
teachervera Zeyneptasdogen Kızımda iştah yoktu zaten sadece 7 kilo aldım günde 3 4 bardak süt içtim hep 37 de 3250 doğdu oda protein kaçağı çok olmasına rağmen
Glm Zeyneptasdogen folik asidi yüksek gıdalar. Nesquik falan bebeğine kilo aldırmaz. Senin şekerini yükseltit. Fetus kilo alımı için ıspanak, tahıl, portakal, yer fıstığı ve kuru fasulye yemen lazım.
Cosimaniehaus Zeyneptasdogen ceviz, kaşar, yumurta(kahvaltıda 2-3 tane yemeye çalışın), çiğ badem, muz,avokado. Meyve demiş bir arkadaş doktorum bana gebelikte meyve çok önermiyoruz şekerden dolayı demişti. Ölçülü yemeye çalışın ne olur ne olmaz.
elif475475 Sevcan62 katkı maddeli hiçbir şey beneğe kilo aldırmaz faydalı da olmaz ki 🙃 hele ki içinde şeker olan hiçbir besin gerçek besin değeri olan bir şey değil. Doğal şeker kaynakları olsa neyse. Bunlar hep yapay yiyecekler asla tavsiye etmem 🌸
Zehrazaras11 Kefir muz kaşar genel olarak meyveler güzel kilo aldırıyor karpuz yiyin bol bol tam Mevsimi
Sevcan62 elif475475 nesquik kullandım kilo yapsın diye aldı ama 1 hafta önden gidiyordu 2 haftaya çıktı 😅 bunun dışında hep sağlıklı beslendim sebze tükettim pazardan beslendim doktorum haftada iki kez tavuk ye dedi tavuk yedim bunlarında etkisi vardır illaki
Aylaa123 Zeyneptasdogen kaşar muz kefir ve kuruyemiş yiyin bol bol en hızlı kilo aldıran besin bunlar
elif475475 Sevcan62 onlar nesquik değil diğer şeylerden olmuştur biz hiç yemedik bizim de bir hafta önden gidiyordu oğlumda yani katkılı asla tavsiye etmem yemeseniz de önden götüren çok şey var. Ama canınız çekiyorsa onların doğalları şekersizleri de satılıyor 😁
Niloyaaaaa Zeyneptasdogen canım sakın karpuz kavun falan yeme suyu ve şekeri artırıyor sanada kilo aldırıyor benim 2 hafta önce suyum çok fazla çıktı ve 1 haftada bebek sadece 70 gram almıştı doktorum diyet yapmamı istedi şeker yüklemesi de yaptı tekrardan ve normal çıktı.. bende bu 2 hafta boyunca hiç kavun karpuz tüketmedim beyaz ekmek yerine tam buğday ekmek yedim sabahları mutlaka haşlanmış bir tane yumurta yemeye çalıştım bol bol muz ve kefir tükettim ara öğünlerimde bir de sabahları aç karnıma birer kaşık pekmez ve tahin içtim tahin çok faydalıymış.. 2 hafta sonunda kontrolüm vardı bugün ben 60 gram zayıflamışım ama bebeğim tam 500 gram almış şuan 34+2 haftalık.. kefir muz tahin yumurta kaşar avokado bunlar gerçekten işe yarıyor canım hiç stres yapma
Niloyaaaaa teachervera benim durumum da aynı sizinki gibi sebepsiz suyum fazla babamız iri doktor o yüzden olabileceğini söyledi ama bebeğimin kilosu haftasıyla uyumlu önden gitmiyor anlayabilmiş değilim 🥴 suyun böyle fazla giderse sezeryan yapmamız gerek dedi size böyle bir şey söyledi mi?
teachervera Niloyaaaaa Önceden preaklamsi geçirdim şeker çıksa preaklamsi yapabilir acaba ondan mı benim
Niloyaaaaa teachervera şekeriniz yokmuş ama gebelik zehirlenmesi de böyle bir şey yapar mı hiç bilmiyorum bazen sebepsiz su artışı olabiliyormuş ama karpuzun suyu çok artırdığını duydum ve ben fazla çıktığı hafta aşırı karpuz tüketmiştim bir günde karpuzun yarısını yiyordum o yüzden olduğunu düşünüyorum şuan zaten banada yasak doktorum katı şeylerle beslenmemi söyledi aşırı fazla çıkmıştı 2 hafta önce ama 2 haftadır kavun karpuz tüketmiyorum çok fazlalığı kalmamış suyunun dedi ama katı beslenmeye devam dedi
Neslihankrhmt Zeyneptasdogen muz,kefir süt peynir yoğurt ev yapımı, sebze kurubaklagil et tavuk balık,badem ceviz hünnap pekmezi
teachervera Niloyaaaaa Bakalım bana ne diyecek bu hafta. Anneye kilo da yapıyor Karpuz dikkatli tüketmek lazım
Niloyaaaaa teachervera evet kesinlikle öyle ger gittiğimde kilo almış oluyordum ama bu sefer zayıflamışım bile çok mutlu oldum ☺️
Mumu Zeyneptasdogen normal beslenmeme ek tahin avakado kefir tükettim..aşırı değil günde bir porsiyon 2 hafta sonra bir hafta ileri atmış bebeğim