ya kızçelerim bebeğim 4ay+2
3ay kontrolüne gittiğim zaman sadece 400g almıştı bugün aşısıyoa beraber sağlık ocağı kontrolü vardı baktım aynı 400g almış 6.800kg şuan kilosunda sorun olmadığını ama kilo alımının yavaş olduğunu mamaya başlamma gerektiğini söylemişti doktorumuz 3ay kontrolünde aptamil prosyneo başladım 1 aydır anne sütüyle beraber 2saatte bir mama o aralarda her ağlamasında eğlenmeisnde falan emziriyordum 5-10-15dk artık ne kadar kendisi durursa ne yapmam lazım normalde haftalık 150-200g alması gerekiyormuş ama benim ki en düşük şuan yani şöyle en düşük 400gla 1kg arası için