1Anneadayiiii DidemAk canım sana bişey soracağım doktor aşılamadan sonra gün aşırı ilişki olsun dedi mi sana bana dedi de insan tedirgin oluyo ya aşılama tuttuysa ilişki esnasında bişey olursa diye merak ettim acaba sana da dedi mi diye
DidemAk 1Anneadayiiii Valla kuzum doktorum bana dedi ki ilişki sıklığın normal de neyse öyle devam edebilirsin bi değişiklik yapmana gerek yok dedi. Bende zaten geçen hafta amcamı kaybettik o yüzden pek üstüne de düşemedim hayırlısı allahtan artık :)
Liimon 1Anneadayiiii benimde aynı 20 sinde adet oldum 31 aşılama. Bana 15 inde gel dedi. Ama bu ay 20-22 sinde adet olurdum normalde
1Anneadayiiii Liimon bende ilk iki gün yapmadım şimdi yapıyoruz ama ilişki esnasında kasık ağrım oluyo korkuyorum bişey olursa diye
Liimon 1Anneadayiiii bana kanaman olursa bile gel çünkü her kanama adet değildir dış gebelik ya da kimyasal da olabilir kontrol etmeliyiz dedi. Benim de çok oluyor progestan kullanıyor musunuz
1Anneadayiiii Liimon evet kullanıyorum günde üç tane fitil olarak peki senin göğüslerinde şişlik hassasiyet var mı benim çok var da