2.ci hamileliğim bu. Öğrendiğimizde kan testi yaptık. Sonra 8.haftaya kadar bekleyelim dedik. Ugün doktora gittik bir kaç defa bana son adet tarihime emin olup olmadığımı sordu. Eminim dedim . Geç döllenme olabilir derdim 8 haftalık normalde ama 5 haftalık görünüyor. Ama siz 17 Temmuzda Beta Hcg ye baktırdığınız için o değere göre bu durum geç döllenme de olmuyor dedi. Bir şey söylemek için erken kalbi atıyordu görünğyordu ana dünlemek için pazartesi gel dedi. Düşük de olabilir demiş. Çok geriden geliyor demiş. Son haftalarda bunu duyanlar çokmuş sanırım Benimle aynı sorunu yaşayan var mı :( Çok modum düştü Ağlayası geliyor 🥹 Allah hayırlısını nasip etsin inşAllah.