Ben kullandım ayrıca d3 vitaminide vermişti doktor. Bende bulantı yapmadı. İlaçları aç karnına içmekte zorlanıyordum o yüzden kahvaltı arasında alıyordum. Doğum yaptım decaviti kullanmaya devam ediyorum sağlık ocagındaki hemşire kullanmaya devam et dedi bende kullanıyorum.