Merve99670 Kızlar 16 haftalık oldum ama böyle adet olacak gibi sızılar giriyor karnıma bacağıma sizde de oldu mu doktora girmiştim cuma günü bi sorun yok demişt doktor ama rahatsız oluyorum bu his gelince
Evrimnbe Merve99670 bende 12 haftadayım ve evet bende de karın ağrısı sancı gibi oluyor kramp gibi de oluyor bacağıma da vurdu dün hatta böyle ağrı oldu dönem dönem böyle ağrılar oluyor hareketsiz kalıyorum ben biraz bundan sebep gibi de geliyor yürüyüş çok önemli
Kze Bende 16. Haftaya girdgmde bi kac gun boyle hissettim karnim agriyordu sagdan sola donerken bile kalmistm kramp tarzinda ama simdi gecti gibi hafif agrilar oluyo yine de cok endiselenirseniz doktorunuzla gorusn
Merve99670 Evrimnbe bende çok hareketliyim bi kızım da var 5 yaşında ev iş çocuk derken acaba ondan mı diyorum ama onla ilgisi yok sanırım
Evrimnbe Merve99670 olabilir ama hareketli olmanız emin olun çok daha iyi ben bütün gün yattığım günlerde daha çok ağrı hissediyorum hem yürüyüş hareket etmek doğumunda çok daha rahat şekilde yapmaya sebep oluyo ağrılara takılmayın çoğu hamileler bunu yaşıyor