Ebrubkn1 Gebelikte özel hastaneden heyet raporu alabilen varmı arkadaşlar işim çok ağır havalar çok sıcak artık dayanamıyorum ama riskli gebeliği olmadığı halde yinede heyet alabilen varmı
Melis_kykk Ebrubkn1 işim ağır olduğu için birde 12 saat calistigim icjn 29 haftamda 32 haftaya kadar doktorum heyet raporu vermişti
Ebrubkn1 Melis_kykk herhangi bir risk olmadığı halde mi verdiler bende 27 haftalığım tam olarak ne söylediniz doktorunuza da aldınız peki
Melis_kykk Ebrubkn1 yoruluyorum dedim birde gece vardiyasina kaliyordum doktorum direk verdi doktor cok onemli benim doktorumla aramda cok iyi gerci ozel hastane sonucta heyet vermese bile parca parca rapor verebilir.
Vincentvangogh Deebg heyet verdiği hastalar yüzünden soruşturma geçirmiş. Ben riskli gebelik olmama rağmen vermek istemedi maalesef
Melis_kykk babyandmomy__ heyet raporunun ucretini aldim tabiki. Dogum raporum bitince onunda ucretini aldim
babyandmomy__ Melis_kykk teşekkür ederim ben etkiler diye düşünmüştüm Bir de bir şey daha merak ediyorum aldığınız heyet raporu doğum ücretinin miktarını etkilemiş miydi Yani rapor alınca daha mı az ücret alınıyor